Hemma igen....

Tjo på er. Jag är hemma igen som ni kanske märker, jag har varit borta på läger/kollo vad man nu vill kalla det. Det har varit helt okej, förutom att jag började bråka med min kompis kille och hans kompisar på grund av att de var emot homosexuella och de tycker att det är en sjukdom. Iallafall, jag kom hem i lördags. Men då funkade inte internet men nu funkar det som tur är. Jag måste ju hålla kontakten med folk. Jag träffade en skitgullig kille på lägret iallafall, eller två. Den första var i min ålder, han heter Gustav. Rätt så bra musiksmak, inte så pryd.(Jag ogillar pryda killar skarpt, och plötsligt så fick jag hans nummer.... Vet inte riktigt varför) Sen var det Ludde, han ska fylla arton iår. Skitbra musiksmak, mogen för sin ålder, schysst och var en utav ledarna på lägret. Jag har ju inte haft internet den senaste veckan nu, men en ledare sa att Michael Jackson hade dött, jag trodde honom inte utan bara skratta åt det. Sen fick jag reda på det när jag kom hem att det var sant. Jag är borta en vecka... Och då hinner det hända en massa hemska saker, det förvånar mig att tredje värdskriget inte har brutit ut, är värden så beronde av mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0