Lite info om mig. XP

1. Fullständigt namn? -  Laura Linnea Ekemar
2. Ålder? -  Snart 13
3. Vart bor du? - Utkanten av Vallentuna.
4. Bor tillsammans med? - Min mamma och syrra, ibland hos pappa på helger.
5. Färg på ditt hus? - Hos mamma: Gult med vita knutar. Hos Pappa: Vitt

6. Hus eller lägenhet? - Hos mamma: Hus. Hos pappa: Lägenhet.
7. När är du född? -  96-09-05
8. Klass? - Montessori 5-6, men nu efter sommaren blir det väl 6-7 om jag inte har fel. Men det finns en risk för det.XD
9. Vilket år tar du studenten? Om inget oväntat inträffar så blir det väl år 2015.
10. Något jobb? - Deltids jobb.
11. När gick du upp i morse? - Kl.8
12. När ska du sova? - Någon gång ikväll.
13. Duschat idag? -  ´Ja
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit idag? -  Två bananer
17. Dagens klädsel? - Träningsbyxor och luvtröja
18. Dagens smink? - Inget alls.
19. Dagens sötnos? - Jag? XD
20. Dagens roligaste? -  När min kompis sa att Tokio Hotel är ett bra band.
Socialt:

21. Har du många vänner? -
Vet väl inte jag.... Noll?

22. Hur många har du kysst? -  Fem
23. Vem kramade du senast? - Enya
25. Hur många har varit otrogen mot dig? -  Pass
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Josef
Favorit:

31. Film? -
  Edwards Scissorhands
32. Låt? -  No reason to cry av Takida.
33. Mat? - Det finns en resturang på st:eriksplan som serverar en underbar falafel.

34. Dryck? -  Coca cola
35. Färg? - Svart och rött.
37. Stad? - Vallentuna
38. Land? - Sverige tyvärr. 
39. Ämne i skolan?  Alla
40. Människa? - ?

Senaste:

41. Personen du tänkte på? -
Johnny Depp för att jag tänkte på 'Edwards Scissorhands' där han spelar Edward.
42. Personen du kysste? - Jacob
43. Gången du spydde? - Oj, i skolan. Så mycket vet jag.
44. Gången du grät? - Jag gråter aldrig, eller jo... På skolavslutningen. Men det blev så sorglit.
45. Pizzan du åt? -  Minns inte. XD
46. Gångn du var i Göteborg? - Förra året.
47. Gången du var i Stockholm?- Eftersom Vallentuna ligger i Stockholm så....
48. Gången du var full? - det bror på hur man ser på ordet "full".
49. Gången du var hög? - Jag var ganska hög när jag klättra upp i trädet på våran trädgård.
50. Gången du var kåt? - Ja du.... ;)

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? -
Svart
52. Hund eller katt? .- hund

 53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Ute och festa.
54. Tvspel eller datorspel? - dataspel.
55. Singel eller upptagen? -  Singel
56. Hångla eller ha sex? - Gissa. ;)
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Helgon
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Vad är det där?
60. Blont eller svart hår? - Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? -  Blåa tyvärr
62. Choklad eller lakrits? -  Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? -  coca cola
66. Pizza eller kebab? -  kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt.
68. Älska eller älskas? -  Älska
69. Leva eller dö? -  Jag är otroligt nyfiken på vad som händer när man dör, så jag står lite mittimellan.

Antal:

70. Personer du älskar? -
  Det är väl några stycken.
71. Personer du hatar? - Det är mer än några stycken.
72. Gånger du varit full? - Jag råkade bli full en gång när jag var åtta och tog fel sorts cider på en fest.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Dedu.

74. Glassar du ätit på en dag? - Två
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Så många som möjligt
76. Gånger du haft minnesluckor? -  Minns inte. XD
77. Gånger du varit hög? - XD
78. Personer du saknar just nu? - Tandfén.
79. Gånger ditt hjärta brustit? -  En
Vem:

80. Vill du kyssa nu? -
Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Mig själv.
82. Sjöng du senast för? - För mig själv, om jag sjunger för några andra så blir det bara pip.
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Matilda
84. Spelade du tvspel med senast? - Oscar

85. Vill du ta med på resa nu? -  Dregen. (Googla om ni inte vet vem det är)
86. vill du kasta en sten i huvudet på? - En idiot.
87. Förtjänar att dö? - Jag
88. Är söt? -  Vet inte
89. Vill du sova jämsides med i natt? - En snygg kille? XD
Vad:

90. Gör dig glad? -
Läsa
91. Gör dig ledsen?- Att bli utfryst igen.
92. Vill du helst göra nu? -  Umgås med någon som gilla mig.
93. Önskar du att du slapp göra? - Äta
94. Vill du ha nu? -  Ha vetskapen om vilka som lådsas vara mina vänner.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En keybord
96. Längtar du till? - Min systerdotter
97. Tycker du om dina betyg? - Bra, kan inte direkt förbättra dom.
98. Ångrar du i ditt liv? -  Att jag tackade nej till ett stipendium.
99. Är det bästa som hänt dig? - När min systerdotter föddes.
100. Hur mycket är klockan? - 17:47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0