Regn....

Nu har det regnat i tre hela JÄKLA dagar eller vad det är, hur kul är det på en skala ett till tio?
Plus att hemma hos mig så går det inga busar, nej. Det finns bara skolbussar och de går självklart inte när det är sommarlov.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Jag sitter här just nu mitt ute i skogen med bara datorn som sällskap, helt isolerad.
Och så har min granne mage att kalla mig stadsbo för att jag inte vet vad en tramptraktor är? Vad är en tramptraktor? Kan någon vänlig själ vara snäll och berätta det för mig?
Det var skönt att klaga lite så jag klagar lite till.
Igår när jag var ute och sprang min löparrunda. Då snava jag på en rot och föll pladask ner i en stor vattenpöl full med lera, så nu har jag dragit på mig en förkylning också.
Denna sommar kommer att bli trist, det ända jag har att se fram emot är kollot jag ska på om en vecka. Jippey! (not)
 Nä nu har jag klagat klart.
Tjena Snebena /Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0